Contactați-ne la numărul:

+373 (79) 26-11-27

Noutăți

Aspecte juridice și fiscale în contabilitatea alimentaţiei publice

About-us

Sectorul alimentației publice cuprinde un număr enorm de unități economice, activitatea cărora trebuie să se desfășoare în conformitate cu prevederile actelor normative în vigoare, fiind asigurată o evidență financiar-contabilă adecvată cerințelor economice contemporane. Unitățile de comerț, alimentație publică, organizațiile și întreprinderile cooperației de consum sunt subordonate unicului sistem de reglementare normativă a contabilității, aceleași convenții și principii de bază.

În acest context, compania Vioser Trainings & Events organizează un curs de instruire pentru contabili ''Aspecte juridice și fiscale în contabilitatea alimentaţiei publice''.

Programa:

1.Actele legislative și normative ce reglementează activitatea entităților în sfera alimentaţiei publice.

2.Modul de elaborare, modificare şi actualizare a politicilor contabile specific entităților de alimentație publică.

3.Optimizarea fluxului documentelor contabile în cadrul entităților de alimentaţie publică.

4.Particularitățile privind contabilitatea produselor și mărfurilor în entitățile de alimentație publică.

5.Specificul formării preţurilor și calculării costurilor produselor în alimentația publică.

6. Responsabilitățile unităților de alimentație publică cu privire la realizarea produselor alimentare în schimbul tichetelor de masă prezentate de către salariatul.

7.Сomponența, contabilitatea, impozitarea veniturilor și cheltuielilor în alimentaţia publică.

8.Răspunderea juridică a persoanelor vinovate pentru încălcarea cerințelor stabilite în sfera alimentației publice.

Detalii curs:

Formatori:

-Georgeta Covaliov-Rusu - CAP, АССА DipIFR, doctorand ASEM

-Olga Donciu - CAP, magistru în drept, consultant economico-financiar

Cînd: 23 NOIEMBRIE , ora 09:00-17:00

Locația: Chișinău, Str. Mitropolit Varlaam 65.

Investiție:

1185 lei până la data de 19 noiembrie 1481 lei de la de la 19 noiembrie

Investiția include: 8 ore de curs, materialele de lucru, pauzele de cafea

Pentru înscriere, completați formularul: https://forms.amocrm.ru/txmmtl

Sau telefonați 069 835 556, Lidia

Parteneri: Monitorul fiscal FISC.md, Joblist.md, Diplom, AFISHA