Contactați-ne la numărul:

+373 (79) 26-11-27

test/news/119/

Noutăți

Diplom.md - marcă de comerț

About-us

Noi toți ne-am obișnuit cu ideea că o companie serioasă marchează neapărat produsele sale cu simboluri speciale și originale, care sunt definite ca marcă de comerț sau marcă de fabrică. În 2013 în rîndul mărcilor comerciale moldovenești a fost înregistrată marca de comerț Diplom.md.

În timpurile noastre noțiunile de "marcă de fabrică" sau "marcă de comerț" sunt deja bine cunoscute consumatorilor obișnuiți. Deși, posibil, foarte puțini cunosc cum și cînd au apărut ele.  Potrivit descoperirilor făcute de arheologi, încă acum 3 mii de ani meșteșugarii din India își imprimau insemnele pe podoabe și articole înainte de a le expedia spre vînzare în alte țări. În Roma Antică erau cunoscute peste o mie de mărci de olărit, multe dintre care erau atît de renumite, încît foarte adesea erau contrafăcute. 
În linii mari, esența mărcii de comerț este de a distinge sau a individualiza mărfurile unui anumit producător din toată masa de articole similare, de a le sublinia exclusivitatea. Pentru consumator, prezența unui asemenea însemn servește ca garanție distinctă a nivelului înalt al calității produselor sau a serviciilor. Drept confirmare juridică a autenticității mărcii de comerț este înregistrarea acesteia la organele speciale pentru protecția proprietății intelectuale. Astfel, în Republica Moldova cu aceasta se ocupă Agenția de Stat a Proprietății Intelectuale, care este o verigă a sistemului internațional de înregistrare și protecție a mărcilor de comerț. În procesul de înregistrare, marca de comerț propusă este supusă unei expertize minuțioase pînă la nivel internațional.
De aceea, acum este un lucru obișnuit pentru toți ca o firmă serioasă să-și marcheze produsele prin niște simboluri originale speciale sau prin asa-numitele logotipuri. Este interesant că gama de varietăți de reprezentare a mărcilor de comerț se lărgește continuu. În afară de reprezentările verbale și elementele figurative tradiționale și obișnuite, apar noi tipuri, precum ar fi, de exemplu, hologramele, a căror imagine se schimbă în funcție de unghiul de inclinație. Sau mărci olfactive, cînd un anumit miros este protejat în calitate de marcă de comerț. Există mărci de comerț sonore, de exemplu, melodiile telefonului mobil Nokia sau Philips. 
Desigur, nu orice firmă poate atinge asemenea performanțe în afaceri, dar însăși tendința de a deveni posesor al unei mărci de comerț este o dovadă că firma are planuri serioase de a ieși pe piață pentru timp îndelungat. Anume cu asemenea intenție îsi desfășoară activitatea compania moldovenească Diplom, care există din anul 2005. 
Din momentul înregistrării, firma s-a afirmat printr-un nivel înalt al calității serviciilor în elaborarea textelor de afaceri și a lucrărilor pentru studenți de diferite niveluri, precum și prin servicii de traduceri în diferite limbi. Respectiv, firma a decis de a-și însemna prezența pe piață printr-o marcă de comerț oficială proprie. În luna martie a acestui an procesul de înregistrare a fost finalizat și marca de comerț Diplom.md a fost oficializată printr-un certificat corespunzător emis de Agenția de Stat a Republicii Moldova. Calitatea serviciilor firmei este confirmată juridic, și clienții se pot convinge în mod sigur că comanda va fi executată la un înalt nivel calitativ, ținîndu-se cont de toate cerințele si exigențele, operativ și în termenul convenit.
Tendința spre progres și consolidare a pozițiilor pe piața bazată pe cea mai bună servire a clienților este o garanție a viabilității noii mărci de comerț moldovenesti Diplom!